onsdag 28 maj 2014

M1 (glädje)


Det gläder mig att Apelöga fixar de där träffarna som dom kallar Fotosnack.
Igår Johan Bävman som sagt.

Jag blir också glad att Adam Haglund och hans gäng håller på att öppna en "Fotografiska" i Malmö.
Gå in och läs mer om det här och var med redan från början.
Kolla här alltså.

Känner också en glädje att Jonas Lindkvist får åka och fiska på lördag.
Han låter upprymd.

Det är fint att promenera genom Malmö på kvällen, såhär strax innan sommaren skjuter fart.

Johan Bävman ser glad ut, men det skrev jag i ett tidigare inlägg om jag minns rätt.

På presscentret på golfen i Bara finns det glass, det är ju glädje om något.
Glass.

Min worldpress-photo bok borde komma med posten idag.
Senast på fredag och det gör mig också glad.

Lunch med Daniel Nilsson i måndags och det var också fint.
Tack för lunchen förresten.
Han har mycket roligt framför sig han också.

Snart nyladdade batterier i grejerna och nerpackat och bara att sticka iväg på nästa grej.
Ger också en form av harmoni.
Liksom nya lakan i sängen, visst saknar en mangel ibland men ändå.

Jag blir glad av att både Jyllands-Posten och Politiken söker fotografer.

Jörgen Johansson har något på gång, han har lagt in växel 5.
Inspirerande.

Anders Hanssons kommande grejer kommer bli så bra, så starkt.
Bra kille det där.

Jag har några olästa fotoböcker som står och väntar och det är också en fin känsla i det.
Att alltid ha några böcker som står och väntar på en.

Peter Frennesson är glad för Roskilde-festivalen.

Linda Axelsson mailar förvånat och glatt om att hon hittat hur man ser hur många exponeringar en kamera gjort.
Jag fnissar.

Oroar mig lite för Paul Hansen som är i östra Ukraina, visst han är van men ändå.

Ser att Anna Tärnhuvud är porträtterad i senaste numret av FOTO också.
Läser ikväll, det går bra nu!

Det finns mycket att glädjas åt helt enkelt.

Nu säljs det jordgubbar utanför jobbet också, det är den tiden.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden