söndag 4 maj 2014

Toughest!


Igår var det "Toughest-tävling" här i Malmö.
Jag har varit på två tidigare tävlingar, båda i England så jag kände lite "tvånget" att åka ner.
Att träna ögat lite.

Men det är svårt att göra om ett jobb och känna den där riktiga peppen och så är det något med sin egen stad också.
Jag och Åsa Sjöström har snackat om det tidigare.
Det där att åka bort har fler fördelar än att åka bort.
Man kopplar bort och fokuserar på ett bättre sätt.
Nu hann jag förbi en kort sväng åtminstone och jag hann också träffa Lars Brundin och Lotta Gyllensten som också låg där i leran och letade vinklar.
Fint så.

Idag är det söndag och vanliga jobb står på programmet.










3 kommentarer:

Jonas sa...

Det är inget snack om vem som är kung i leran:-)

Lars D sa...

Åhh tack, du är för gullig.
Här var det inte så mycket lera tyvärr:-(
/LarsD

Tom S sa...

Action, detaljer, avståndsvariation, siluetter, panoreringar, "skarpt ställt" och bra tillvaratagande av lokal bakgrund. Det var fasen ingen dålig bevakning av någon som inte känner sig på topp! Bra jobbat Lars!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden