lördag 10 maj 2014

Låt dom regna


Jag får ett sms från Per-Anders Jörgensen.
" Jag såg Anton Corbijn i Rotterdam och sen blev det aldrig bättre än så".
Jag lägger på en Thåström-skiva på vinylspelaren och lyssnar på "Kort biografi med litet testamente".
Eller via Spotify, men hur kul låter det egentligen?
Jag bläddrar i hans böcker.

Många funderingar.

Jonas skickar också ett sms från sin värld.

Bonny hör av sig, liksom Robban Andersson.
Själv hör jag av mig till Åsa Sjöström som svarar på sin semester.
Allt tycks falla på plats.

Sami Grahn hör av sig med ett gäng bilder.
Han gick vår workshop i både Västerås och nu senast i Stockholm.
Sami är också en fotograf som utvecklat sig och det är så roligt att se, jag blir glad av det.
Han tänker och har ögat med sig, det ger alltid inspiration.

Det är en fin lördag.
Jag bygger mina lådor och sprayar dom med grön färg och tänker att jag hade gillat att måla graffiti.
Ingen talang direkt, men jag hade tyckt det varit väldigt roligt.
Och spännande.

Fotbolls-porträtt skickar jag med i det här inlägget.
Bara för att.

En ny idé föddes igen i huvudet.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden