söndag 25 december 2016

Julkalendrarna!

Ja, då var årets julkalender förbi och jag är himla nöjd med ett gäng nya fotografer till min samling.
Jag hoppas att du har hängt med ordentligt och kollat alla luckor.
Redan nu har det kommit mail och sms om att ni saknar luckorna idag, vad roligt.

Som du säkert vet har jag dessutom samlat alla luckor längre ner till höger här på bloggen.
Det är inte färre än 147 fotografer-intervjuder du finner.
Okej, Linda Wikström och Anna Simonsson har faktiskt varit med två gånger var.
Du finner det här, här och här och här och kanske det är för att de är så himla duktiga.

Men du finner fler, jag lovar.
Fotografer som, Martin von Krogh, Moa Dahlin, Anna-Karin Nilsson, Peter Claesson, Caroline Tibell, Thomas Nilsson, Anna Clarén, Linus Meyer, Frida Nilsson, Jonas Lindkvist, Sara Strandlund, Torbjörn Jakobsson, Malin Bonde, Anders Hansson, Maria Steén, Nils Jakobsson, Petra Jonsson, Daniel Ekbladh, Moa Karlberg, Daniel Nilsson, Sanna Sjöswärd, Karl Melander, Erika Berglund, Johan Bävman, Amelie Herbertsson, Magnus Sundberg, Linda Forsell, Emil Malmborg, Malin Hoelstad, Casper Hedberg, Emma Svensson, Pieter ten Hoopen, Elin Berge, Magnus Wennman, Emma Larsson, Lena Gunnarsson, Chris Maluszynski, Ulf Berglund, Julia Lindemalm, Joel Marklund, Josefine Loftenius, Per-Anders Jörgensen, Stine Bidstrup, Jörgen Johansson, Sanna Forsell, Knut Koivisto, Laura Mendelin, Tony Persson, Anna-Lena Wejderman, Stefan Mattsson, Kattis Strömgren, Peter Holgersson, Magdalena Taubert, Pavel Koubek, Linda Kastrup, Andrea Gjestvang, Susanne Walström, Adam Ihse, Anna Tärnhuvud, Paul Hansen, Malin Palm, Adam Haglund, Paulina Holmgren, Andreas Bardell, Lotta Härdelin, Johan Bergmark, Anna Wahlgren, Ola Torkelsson, Johanna Lundberg, Roger Borgelid, Sara Johari, Lars Dafgård, Rebecka Uhlin, Niklas Larsson, Anna von Brömssen, Alexander, Mahmoud, Malin Arnesson, Vilhelm Stokstad, Per-Anders Pettersson, Jacob Ehrbahn, Marta Bordin, Joachim Lundgren, Hanna Eriksson, Joakim Roos, Pi Frisk, Åke Ericson, Johann Syrén, Carsten Snejbjerg, Joey Abrait, Micke Berg, Nicke Johansson, Johanna Henriksson, Håkan Lindgren, Johanna Norin, Christer Fjellman, Christina Kronér, Tommy Ellingsen, Linda Maria Thompson, Nils-Petter Nilsson, Petra Isaksson, Pontus Höök, Thron Ullberg, Charlotte Eugenié, Fredrik Lerneryd, Lina Haskel, Robin Aron, Marie Hald, Peter Hoelstad, Agnes Stuber, Andreas Hillergren, Søren Bidstrup, Linda Axelsson, Hampus Andersson, Anette Nantell, Linus Lindholm, Line Ørnes Søndergaard, Axel Öberg, Linnea Rheborg, Fredrik Reuterhäll, Nora Lorek, Hans-Olav Forsang, Meli Petersson Ellafi, Stefan Berg, Lena Granefelt men också de där sommarplåtisarna jag startade med.
Bea Lundborg, Jessica Gow, Jenny Leyman, Yvonne Åsell, Izabelle Nordfjell, Lisa Thanner, Veronika Ljung-Nielsen, Anneli Åsén, Frida Winter, Pernilla Rudenvall, Kicki Nilsson, Annika af Klercker och Åsa Sjöström.

Jag hoppas du tar dig en kik och hittar dina favoriter.
Du har att göra om du går igenom alla, jag lovar.
Så en långtråkig jul är inte aktuell.

Bilden är tagen i Värmland där jag är just nu.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden