söndag 11 december 2016

Malmö - Visby - Malmö

Foto: Karl Melander

Det är många korta trippar nu i december. I början av veckan var jag ett dygn i Hamburg och nu två nätter i Visby.
Det var fina dagar och nu när jag flög hem så snöade det stora, stora flingor över ön.
Helgen bestod i att umgås med Kalle&Klara och det var himla fint att komma till dem.
På lördagen gjorde vi dessutom ett jobb som jag fick agera assistent till, ja du ser mig ju och den hemmagjorda struten som fungerade kalas.

Visby var fylld med medeltidsmänniskor och decemberfolk.
Det var fint.

När jag kom hem så svimmade jag på Sturup och slog i fingret himla styggt, men jag tror jag räddade min kamera jag hade i handen åtminstone. Det var fingret som fick ta smällen.
Det var en märklig känsla, men snabbt var jag på benen igen.

Nu väntar en ny vecka med fullspäckat schema igen.
Julbord imorgon kväll dessutom och så jobb, jobb, jobb.
Tacksam för det men varför klumpar det ihop sig så?
Ha en fin söndag kväll.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden