söndag 18 december 2016

Nu är det slutspurt mot julen


Nu går vi in i sista veckan innan julen.
Det är mängder som ska hinnas med och det där är inget unikt för mig, så är det för alla gissar jag.
Har hunnit med en sväng till Umeå, men nu är jag hemma igen och det väntar en ny vecka med olika uppdrag.
Kolla filmen jag gjorde i Umeå längst ner i det här inlägget.

Jag fotograferade coola Patricia Berghult som du ser här ovan, kommer du ihåg den lilla filmen jag gjorde om henne?
Annars ser du den här.

Jag har handlat lite grejer till företaget via postorder här innan året är slut också.
Passa på du också, man vet aldrig när man blir rånad igen.
Jag återkommer nog till det där inbrottet snart gissar jag, ja du ska få höra så dumt allt blev till sist.

Har du registrerat dig till Årets Bild förresten?

Det är 6 spännande fotografer kvar i min julkalender, du hänger väl med?

Ha en fin början på veckan!




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden