söndag 3 juni 2012

Sunday


Det är söndag och en lite märklig vecka väntar. Det är röd dag på onsdag och då kommer ingen tidning.
Men vi jobbar ändå på tisdagen och det är bra kan jag tycka. Det finns tid till att komma ikapp grejer som ligger och som finns på listan.

Imorgon jobbar jag kväll och tidigare idag bokades det in en finlunch.
Du får säkert se med vem under morgondagen.

På torsdag är det brännboll/korv med PFK södra.

På tisdag är det vernissage i Stockholm. RALF heter projektet och nu vankas det fotbollsbilder och jag har fått med inte mindre än 4 bilder. Så roligt. Tyvärr kommer jag inte kunna närvara.
Synd.

Min vän och kollega Åsa Sjöström tycker att vi kanske kunde ställa ut våra skrivbord någongång.
Kanske inte på moderna museet men ändå. Jag ställer ut mitt nu söndag kväll.
Jag kallar bilden " the desk, june 2012".

Gott avslut på den här veckan.


2 kommentarer:

Åsa Sjöström sa...

Underbart! Ditt skrivbord är helt fantastiskt!

Lars D sa...

Haha, tack men jag vet att det inte säljer lika mycket som dina bilder:-)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden