torsdag 7 juni 2012

Veckans Bild (nomineringen)


Det är en fröjd att få jobba med så många duktiga fotografer som Sydsvenskan har. 
Jag tycker dessutom vi börjar hämta upp oss igen och det ser bättre och bättre ut.

Den här veckan jobbar jag kväll och då är det jag som nominerar bilderna till veckans bild.
Det är lätt den här veckan. Jag tror jag kör på dom här bilderna.

Jag märker och det ser ju du också att mina kollegor lätt kan rösta fram ett stillastående porträtt till veckans bild.
Har själv svårt att rösta på ett porträtt av någon anledning. Då får det vara något extra.
Därför nominerar jag bilder där jag tycker det händer lite mer.

Jag skriver in det här fallet inte ut några bylines, jag konstaterar bara att det är en väldigt svår vecka att vinna i eller hur?

Vilken bild tror du vinner?








5 kommentarer:

BRUNTE (Lars Brundin) sa...

Jag lämnar min röst från rum 201 i Sölvesborg..

Gitarrspelande ungdom och gubbe
+
Åsas bild på badpojken

/Brunte

Peter Holgersson sa...

Instämmer med Brunte och ingår den översta med diskbänken så är den min tvåa :-)

Åsa Sjöström sa...

Jag som är hemma och vabbar kan ju lägga mina röster här på bloggen då... Jag röstar på 3 och 5 :-)
Kram

Lars D sa...

Hej Peter och tack för dina röster.

Hej Åsa
Toppen, nu sitter det lappar dom dom bilderna med ditt namn på.
Krya på barnen.
kram,

LarsD

Anonym sa...

Hej!

Bra att du lägger ut ditt val här på bloggen så att även vi som inte är på plats i huset kan vara med och rösta. Jag lägger mina röster på 2 och 5. Hälsa alla.

kram
Christinao

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden