tisdag 20 juli 2010

1997-11-27



Scandinavium, Göteborg.
Davis cup och jag smyger upp i taket. ( Jo, jag vet att man nog bör höra med vaktmästaren om det är okej innan man gör det)
Men alla var ju där. Alla duktiga och jag ville göra något speciellt, något annat.
Tommy Svensson, Peter Widing och Anders Wiklund.
Jag smög upp och gick ut på "catwalken" som det heter i en idrottshall också.
Fick mina bilder och jag ser i ögonvrån att det kommer en gubbe.
- Fan!
Ja, du vet den där sorten med shorts med massor med fickor och bestämda steg.
Det är varmt redan som det är där uppe.
- Vad i hela helvete, gör du här uppe skriker han. Men det gör han inte för nere pågår match så han viskar ut sin ilska på något skumt sätt.
Min ackreditering höll på att ryka men jag klarade mig ur det. Tack och lov.
Minns att Wiklund tog en grym bild på sista dubbelmatchen.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Bra o roliga berättelser kompis!
Många av bilderna kommer man ihåg.. och speciellt den här som jag var grymt imponerad av!

Ser fram emot fler härliga tillbakablickar!
//Daniel

Anonym sa...

Halloj kompis
Tack, vad snäll du är.
Har inte letat bilder i första fallet utan mer historien bakom:-)
Eller letat förresten? Mer kollat runt lite. Hoppas ni mår bra.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden