söndag 18 juli 2010

Sommarrea



Kommer hem till en varmt Skåne. Har varit på semester i fyra veckor.
Packar upp väskor och hittar en bok jag köpt på fotografiska.
Köp den du också, många bra bilder där kan jag lova.
Min kära granne, vi kan ju för enkelhetens skull kalla henne för S. Hon har varit gullig och hämtat ett paket på posten åt mig.
Minns du att jag tipsade om sommarrean. Jag har en hög med fotoböcker nu att mysa med.
I morgon börjar jobbet igen. Det ska bli riktigt roligt tycker jag, hoppas att det blir det också.
På kvällen imorgon är jag nog igång med kameran igen, känns väldigt rostigt just nu.
Sommaren har inte fyllt några minneskort i kameran direkt men servicen av mig själv har funkat fint.
Piggare och gladare igen. Många härliga möten med vänner.
Idag köpte jag mig en större skärm till hemmet också så nu måste jag komma igång med den här final cut grejen.
Vad stort allt blir, härligt.

Vi har på jobbet ett sommarprojekt som jag måste börja med också. Hoppas att mina kollegor kommit igång med det så att vi kan lämna det ifrån oss i slutet av augusti. På jobbet står det också 16 inramade bilder som vi ska ställa ut på Malmöfestivalen.
Jag ramade dom innan jag gick på semestern. Linda skrev ut och jag ramade för fullt.

Så lite roligt på gång alltså. Kul som sagt.
Ska samla tankarna och berätta mer vad som händer under hösten. Hösten liksom, hur känns det?
Det är ju mitt i sommaren fortfarande.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden