måndag 12 mars 2012

En tjock breddare med mos



Men det är klart att den här bilden ska beskäras såhär, som en höjdare istället för en breddare.
Jag har bara så svårt att plåta på höjden.
Min kollega Thomas säger ju att om vi skapats med ögonen på varandra så hade ju världen varit gjort för att plåtas på höjden.
Men jag kan ju i efterhand beskära den så den blir på höjden.
Något sånt här får det bli alltså men nu är den ju gjord på min lilla dator så färger och sånt kan ju vara lite hur som helst.
Nog om det.

På torsdag har vi på Sydsvenskan vernissage förresten på galleri Format i Malmö.
Jag tycker du ska komma förbi. Där finns det också chansen att köpa boken vi gjorde som heter ögonblick.
Kom dit och på fredag är det som sagt Årets Bild så det är en händelserik vecka.

På onsdag ska jag äta lunch med fina IDK dessutom.
Ja, du ser allt flyter på som det ska.

Nu flyger jag hem.
Ipaden är laddad till 100% och även min iPhone står det 100% på.
Sa du skadad?
Visst, såld och förstörd men väldigt glad.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden