torsdag 15 mars 2012

Imorgon

Imorgon är det fredag och den fredagen kommer gå i full fart kan jag lova.

Träning
Styrelsemöte
Lunch
Genomgång
Prisutdelning
Samkväm
Bankett


Imorgon är det ju alltså Årets Bild här i Malmö och jag är nominerad.
Det är alltid extra roligt.
Om jag får ge mig på en gissning vad jag får pris för så är det nog det här bildspelet.



Men när det gäller årets bild så vet man ju aldrig. Vi får se imorgon alltså.
Jag försöker blogga från min telefon allt eftersom det kommer upp vinnare på den där scenen.
Annars går ryktet att Sydsvenskan ska direktsända prisutdelning och då kan du ju följa hela grejen direkt där.
Klockan 16:00 är det som gäller.

2 kommentarer:

P-O Stoltz sa...

Hej o välkommen hem. Satt och läste inlägget när jag plötsligt kom ihåg att jag en gång i tiden gjorde en film om Årets Bild när det var i Malmö. Början på 90-talet var det, året då Sjöberg vann med den omdiskuterade "rasistbussbilden". Ligger på en gammal VHS någonstans. Och förhoppningsvis på Original-Beta hos Hagbloms. Skulle kanske försöka hitta den och lägga ut. Någon gång. Typ.

P-O Stoltz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden