torsdag 29 mars 2012

Torsdag



Trots att jag fortfarande är tjänstledig så är det mycket att stå i hela tiden.
Kul, dagarna går.
Ikväll har vi i pfk södra årsmöte och ingen mindre än Joel Marklund kommer och visar bilder och berättar.
Det ska bli väldigt roligt, jag är taggad för det.

På min löprunda idag så lyssnade jag till Philip och Fredriks podcast.
Idag rundade dom av den med att prata om Bang bang clubs medlemmen Kevin Carter och hans bild på barnet och gamen.



Är snabbt upp på jobbet och har ett bra snack med både Christina och Peter, mina nya chefer.
Snart är det dags och det känns bra det med.

Bilden högst upp är lite unik ändå.
Jag var i Japan nyss för femte gången och jag ser en tydlig förändring i tunnelbanan.
Förr satt alla med tidningar, dags och manga och bläddrade.
Nu ser man faktiskt ingen som gör det. Den här mannen är den enda jag såg på en vecka och då åkte jag rätt mycket tunnelbana. Av någon anledning gillar jag det. Det är lite rogivande på något sätt.
Nu för tiden så konsumerar alla media och sånt på sin mobiltelefon.
Nya tider och det har vi alla vetat om men den tiden är verkligen här nu.

Sommardäck och sen årsmöte då.
I den ordningen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden