torsdag 31 januari 2013

31/1

Shit, vad tiden går.
Nu har första månaden redan passerat av 2013.
Inget att göra något åt, tiden går på något sätt.

Jag får ett tips av Sanna Sjöswärd om detta.
Ta dig en titt du också.
Tydligen är det portfolevisning här i Malmö den 1/3.

Karin Arbsjö skriver bra om Lauren Greenfield som ställer ut i stan.
Här läser du den texten.
Jag ser att min kollega Åsa Sjöström ska få träffa henne imorgon.
Vet inte om jag ska vara avundsjuk eller lättad.
Svårt att fotografera andra fotografer.
Men Åsa kommer göra det så bra.

Annars inget nytt direkt.
Jag har tittat genom alla bidragen i den danska Årets Bild igen.
Det är en kul grej tycker jag, att man kan se allt inskickat.

Bilden är från Gambia. Den har några år på nacken men ändå.
Nu ligger den här i detta inlägget.
Varken mer eller mindre.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden