onsdag 30 januari 2013

Nynominerad (Johan Axelsson)


Johan Axelsson på Östersunds-Posten är nominerad till Årets Bild.

Du är nominerad till Årets Bild för första gången.
Grattis! 
Tack!

Hur tog du beskedet? 
Jag blev rätt ställd. Var ute på uppdrag och fick ett sms. Trodde det var någon utryckning på gång, men det var från en kollega som ville skriva om min nominering. 
Tog en stund innan jag fattade vad han menade. 
Sedan väldigt glad!

Vad tror du själv att du kommer få pris för?  
Jag är väldigt osäker. Antingen bilden på fotbollsspel under kraftledning eller bilden på finalen i skotercross.

Är det gjort på ”vanlig” arbetstid? 
Ja. Inte ens på övertid.

Hur firade din omgivning/tidning/byrå dig?   
Med många grattisrop när jag kom in på redaktionen. Hälsningar från kollegor och vänner fyllde på i mailkorgen under dagen. 
Östersunds Posten körde en artikel om nomineringen. 
På kvällen blev jag och familjen sjuk i influensan. Så kvällen blev lugn.

Kommer du till Trollhättan i Mars? 
Jag hoppas det. 
Lite oklart än.

Foto: Johan Axelsson/ÖP

Foto: Johan Axelsson/ÖP

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden