söndag 27 januari 2013

Söndag, inget mer med det.

Det är söndag för oss flesta.
Inte mycket att rapportera.

Bilder från 1900-talets Paris hittar du med lätthet här.

Bo Amstrup har varit i Spanien och plåtat hästar. Du ser mer här.

Vi har också i PFK södra bjudit in till en ny kväll med Martin von Krogh.
Torsdagen den 14/2 är det som gäller nu.
Maila mig om du vill komma.
Vi bjuder på korv som vanligt och fika med för den delen.
Sen bjuder Martin på en föreläsning och du har också chansen att vinna en av hans inramade bilder.
Kan det bli bättre?

Semestern är nu inlämnad för sommaren.
Bra det.

Jag ser att juryn i Norska ÅB är igång.
Se mer här, representerad av Roger Turesson från Sverige.

Jonas Lindkvist "tvingade" mig att vara med i NPPA.
Ännu en tävling liksom. Suck tänkte jag men dom hade gjort om sitt inläsningssystem.
Nu var det fixat!
Tack Jonas för peppet.

Bilden är från Galaxidi som jag var i för några år sedan.
Jag åt en grekisk sallad till lunch minns jag.
Såklart.

Annars kan du gott se till att se lite mer film av Aki Kaurismäki.
Okej?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden