torsdag 17 januari 2013

Adam Haglund

Foto: Emma Larsson/Sydsvenskan

Idag när jag slår upp tidningen blir jag ju riktigt glad.
Adam Haglund planerar ett "Fotografiska" här i Malmö.
Låt mig säga att jag själv hade den tanken innan Fotografiska i Stockholm.
Men det gäller ju som med allt annat att få tummen ur.
Därför blir jag så glad att Adam just fått det.
Min kollega Emma Larsson träffade honom så jag har lånat hennes bilder.
Här nere ser du lokalen som är tänkt till det hela.
Spännande som satan.
Köpenhamn har heller inget bra direkt så det kommer gå kanon.
Så tänkte jag för länge sedan om inte annat.
Adam driver ju också Apelöga.
Bra Adam.
Tack.














Foto: Emma Larsson/Sydsvenskan

2 kommentarer:

Adam Haglund sa...

Tack Lars!
Kul att höra att du haft liknande tankar. Läge att ta en kaffe och spåna lite...? :-)

Adam

Lars D sa...

Jag är med Adam, fan va kul.
Träffas gärna.

Vi hörs via den lite mer privata mailen:-)

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden