lördag 19 januari 2013

Lördag

Foto: David Burnett

Det är lördag. Det är kallt. Det är vinter.

Jag ser på facebook att äntligen har David Burnett fått upp sina bilder från OS i London på sin hemsida.
Ta dig en titt.

Jag ser också att Ola Axman tagit ett steg framåt i ÅB-jury-grejen.
På facebook kan du med lätthet följa juryarbetet. Jag ser att nu på morgonen började dom med sport action.
Där fanns det 236 bidrag.
Efter sådär 25 minuter är juryn nere på 11 kandidater som ska ner till 3 alltså.
225 bilder rök alltså ganska snabbt.
Det är 22500 kr som är satsade.
Ja, ja det är roligt att Ola berättar mer än den tystnad som tidigare varit i alla fall.

Jag såg igår att det i Utlands reportage var mycket krig och elände.
Ta dig en titt på denna om du tänkt syssla med sånt.




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden