torsdag 17 januari 2013

Brasa. Hemma.

Idag var jag på en operation.
Det är spännande tycker jag men satan vad ont det gör i dom partierna som kirurgen sätter kniven i.
På mig alltså.
Jag har fortfarande ont.

Jag besparar dig bilderna från det tillfället.

Annars har jag hunnit med att planera våren lite och det känns fint.
En del roligt är på gång.

Annars går det lite trögt kan jag tycka.

Fotografiska till Malmö är ju glädjen just nu. (läs nästa inlägg)

På måndag ska jag föreläsa här i Malmö.
Det blir spännande, känns som det var länge sedan. Kom gärna dit som sagt.
Jag rapporterar om det är mer än 10 personer.

Vad skulle vara en drömkund för mig?
Jag funderar mycket på det just nu. Måste ta tag i det med, inte bara låta vardagen rulla på.

Imorgon ryktas det om att det kommer en nyhet från ÅB.
Vi får se vad det blir.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden