onsdag 16 januari 2013

Årets Bild 3


Som du läste i förra inlägget så var jag i Japan under min tjänstledighet förra våren.
Jag tog också tåget upp till Sendai och där lyckades jag hyra en liten japansk bil som tog mig runt i "Tsunamiland".
Detta gjordes på årsdagen av den tsunami som drabbade Japan ett år tidigare.
Jag vet egentligen inte om det håller men jag tyckte själv att jag tog ett steg åt något håll rent fotografiskt.
Jag lämnade inte bilen så det blev som en bilresa genom tsunamiland.
Ville inte ha några människor på bild.
Varför frågar du dig?
För att jag inte ville det.

Detta är lämnat som ett utländskt reportage och jag inser hur svår den klassen är men nu är det skickat och juryn träffas som sagt i helgen så jag håller tummarna.








Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden